Kaip sumažinti apetitą ir stresą?

Didelis apetitas dažnu atveju yra labai susijęs su bloga nuotaika, nuolat patiriamu stresu. Norėdami malšinti negatyvią būseną ieškome kažko pozityvaus. Greičiausias, arčiausias ir papraščiausias variantas – šaldytuvas. O tiksliau valgymas. Valgydami jaučiame malonumą ir tokiu būdu stengiamės pagerinti savo psichologinę savijautą. Žinoma, toks gelbėjimąsis iš nemalonios būsenos yra trumpalaikis bei sukeliantis papildomų sveikatų problemų.

Persivalgymas, nuolatinis užkandžiavimas, didelis cukraus kiekio vartojimas ankščiau ar vėliau baigiasi rimtais fiziologiniais sveikatos sutrikimais. Tad prie psichologinių problemų pridėjus fiziologines rezultatas gaunasi tikrai ne koks. Ypatingai jeigu tokia mūsų savijauta “užsilaiko” ilgesniam periodui.

Kaip būtų galima isšpręsti dvi problemas iš karto – sumažinti apetitą ir stresą. Atsakymas, ko gero, yra vienas jeigu norime išties iš tos būsenos išsivaduoti, sveikai jaustis. Tai darbas su savimi, išmokimas valdyti savo mintis, išlaisvinti negatyvumą iš savęs ir netapti maisto vergu. Vienas iš efektyviausių būdų tai meditacija.

Moksliniai tyrimai parodė, kad meditacijos padeda mažinti stresą keliančio ir apetitą didinančio hormono kortizolio kiekį kraujyje, slopina uždegimus, padeda suvaldyti alkio protrūkius, mažina kraujospūdį, o taip pat ir didina pasitikėjimą savimi.

Lietuviški video apie meditaciją

Įvertink!

5 žvaigždučių vertinimas yra jums iš kairės pusės, o link dešinės pusės - mažėjančia tvarka iki 1.

Dar nėra vertinimų

Įrašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *