Keliauti mėgsta daugelis iš mūsų, tačiau nors įprastai su nekantrumu laukiame mūsų suplanuotų atostogų, jos galiausiai gali tapti pakankamai komplikuotos – ypač, jei neskiriame dėmesio savo sveikatai. Todėl jei nusprendėte vykti į kelionę, jums praverstų keli praktiški sveikatingumo patarimai keliaujantiems.

Miegas, miegas ir dar kartą miegas!

Vienas iš pačių svarbiausių patarimų, skirtų kiekvienam keliautojui, yra miegas! Kuo daugiau laiko savo atostogų metu praleisite miegodami, tuo labiau pailsėję ir atsigavę jūs galėsite jaustis. Deja, bet daugybė keliautojų miego naudą ir svarbą savo kelionių metu nuvertina, todėl pasibaigus atostogoms jie jaučiasi dar labiau išsekę ir pavargę nei buvo prieš pradedant savo kelionę. Tokios klaidos kartoti tikrai nerekomenduojama.
Kiekvieno iš mūsų kūnui reikia pakankamo poilsio – ypač, kai daug fiziškai judame, keičiasi laiko zonos, nuolatos su savimi nešamės kelioninį bagažą, daugybę laiko praleidžiame vaikščiodami pėsčiomis ir kt. Todėl jei renkamės pažintines keliones, negalime pamiršti ir miego. Ir visiškai nesvarbu, ar jūs pasirenkate viešbučius, ar esate pasinaudoję kemperių nuoma – atsižvelgdami į savo nuovargį ir kelionės tempą, jūs turite leisti sau pakankamai pailsėti.

Sulėtinkite tempą

Savo pažintinių kelionių metu mes įprastai siekiame pamatyti ir patirti kuo daugiau, tačiau nepaisant to, kaip paradoksaliai visa tai jums galėtų beskambėti, atostogaudami jūs turėtumėte pasistengti sulėtinti savo tempą.
Planavote per vieną dieną aplankyti visas žymiausias miesto vietas? Pamirškite apie tai, jei nenorite pervargti ir išsekinti savo organizmo. Kur kas geriau apsiriboti keliomis turistinėmis vietomis, jose praleidžiant daugiau prasmingo laiko. Tai taip pat praturtins ir jūsų kelionės patirtį, kadangi jūs iš tikrųjų būsite pabuvoję pasirinktose įžymiose vietose ir gerai su jomis susipažinę. Todėl keliaudami niekuomet nepamirškite „pertraukėlių“ nuo nuolatinių įspūdžių!

Mankštinkitės

O taip! Turbūt iki šiol manėte, kad atostogaujant sportuoti tikrai nereikėtų – juk jūs turite pailsėti! Tačiau toks požiūris yra labai klaidingas. Kasdien bent 10 ar 15 min. turėtumėte skirti mankštai – ir tikrai nėra svarbu, ar jūs pasirinkote poilsinę, ar pažintinę kelionę.

Kas rytą mankštą paversdami savo kasdiene rutina, naują įspūdžių kupiną dieną jūs pasitiksite būdami geresnės nuotaikos ir turėdami kur kas daugiau energijos. Atlikite rankų, kojų, kaklo, pečių ir nugaros tempimo pratimus – galite neabejoti, kad tai reikšmingai pakeis jūsų dieną.

Atlikite kvėpavimo pratimus

Daugelis įspūdingo grožio mums dar niekuomet nematytų vietų kartais tiesiog „atima kvapą“. Ir šiuo atveju tai reikėtų suprasti tiesiogiai! Aktyviai keliaudami mes labai dažnai pamirštame apie savo sveikatą ir tolygų bei kokybišką kvėpavimą. Todėl atlikdami reguliarius kvėpavimo pratimus, mes galime efektyviau atsipalaiduoti, sumažinti jaučiamą stresą ir normalizuoti savo kraujospūdį, neapsunkindami širdies veiklos. O visų svarbiausia, kad kvėpavimo pratimus mes galime atlikti būdami bet kurioje vietoje.

Daugiau vaikščiokite pėsčiomis

Vaikščiojimas pėsčiomis yra viena iš pačių geriausių kardio treniruočių, todėl jei iki norimo aplankyti istorinio objekto yra keli kilometrai, tikrai neturėtumėte ieškoti taksi, autobuso, tramvajaus ar metro. Vietoje to, leiskitės į smagią kelionę pėsčiomis, kurios metu ne tik pagerinsite savo kraujotaką ir širdies darbą, tačiau taip pat galėsite iš arčiau susipažinti su vietos kultūra ir architektūra.

Nepamirškite pavalgyti

Keliaudami neturėtumėte praleisti nei vieno valgymo – nei pusryčių, nei pietų ar vakarienės. Be to, tarpuose tarp pagrindinių valgymų jūs turėtumėte pasirūpinti ir pilnaverčiais bei sveikais užkandžiais. Tai leis jūsų organizmui būti tinkamai pasiruošusiam didesniam fiziniam krūviui ir užtikrins, kad jūs visuomet turėtumėte pakankamai energijos.

Taip pat naudinga savo kelionės metu maistą ruošti patiems – tokiu būdu jūs ne tik žinosite, kad jūsų patiekalai yra sveiki, švieži ir pilnaverčiai, tačiau taip pat galėsite ir gerokai daugiau sutaupyti, sumažindami savo kelionės biudžetą. Žinoma, efektyviausia patiems ruošti patiekalus tuomet, jei jūs svečioje šalyje esate išsinuomoję būstą ar esate pasinaudoję kemperių nuoma. Tačiau net jei neturite dujinės ar elektrinės viryklės, galima nesunkiai pasigaminti gardžius patiekalus iš daržovių, vaisių, riešutų ar grūdinių kultūrų.

Vartokite pakankamai vandens

Savo kelionės metu su savimi visuomet turėkite negazuoto vandens. Tai yra jūsų sveikos ir sėkmingos kelionės pagrindas. Keliaujant šiltuoju metų laiku susidurti su dehidratacija yra labai paprasta, todėl vartodami pakankamai vandens, galėsite nuo to apsisaugoti.
Daugiau informacijos keliaujantiems kemperiais tinklalapyje https://smartrent.lt

Įvertink!

5 žvaigždučių vertinimas yra jums iš kairės pusės, o link dešinės pusės - mažėjančia tvarka iki 1.

Vidurkis: 0 / 5. Vertinimų skaičius: 0

Dar nėra vertinimų

Įrašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *