Kaip numesti riebalus nuo pilvo?

Jei maitinamės ne itin sveikai ir mažai judame, tuomet riebalai ant pilvo yra linkę augti sparčiausiai lyginant su kitomis kūno vietomis. Kita problema yra ta, jog susiruošę tuos riebalus mesti susidursime su dideliais iššūkiais, nes nuo pilvo numesti riebalus yra pakankamai sunku. Žinoma, tai yra įmanoma, bet pirmiausiai reikia pakeisti mitybą. Vartoti kuo daugiau daržovių ir kuo mažiau riebaus maisto, miltinių patiekalų, cukraus.

Fizinis aktyvumas

Kitas etapas tai yra fizinis aktyvumas, sportas. Reikėtų pradėtų nuo vadinamųjų kardio pratimų. Efektyviausia tai būtų minti dviratį. Ypatingai jei jūsų kūno svoris pakankamai didelis. Tokiu būdu neapkrausite savo sąnarių ir nugaros nei tarkim bėgiodami. Taip pat turėtume įvertinti ir tai koks jūsų yra fizinis pasiruošimas pradedant sportuoti ir neperlenkti lazdos su intensyvumu. Turite nepamiršti, jog sukeliate didelį krūvį savo širdžiai, todėl reikėtų pradėti nuo mažesnio intensyvumo ir palaipsniui jį didinti.

Organizmo valymas

Siekiant numesti riebalus nuo pilvo reikėtų ir daugiau gerti vandens. Bent jau 1.5-2 litrus per dieną. Rekomenduotina bent pusę litro vandens išgerti ryte prieš valgį, kad geriau apsivalytų organizmas iš po nakties. Norint numesti lašinių sluoksnį nuo pilvo srities būtina valyti organizmą, o dienos bėgyje jo neužsiteršti. Užterštame organizme lėčiau vyksta virškinimo procesas, prastesnis maisto medžiagų įsisavinimas, o tai puiki terpė augti lašiniams ant pilvo šonų ir priekio.

Mitybos taisyklės

Norint numesti tik riebalinį sluoksnį, o raumenų svorį išlaikyti tokį patį ar padidinti reikia laikytis tam tikrų mitybos taisyklių. Visų pirma, derinti maisto produktus (pvz mėsa ir bulvės nedera). Ankstesniame mūsų straipsnyje rasite daugiau informacijos kas yra maisto derinimas ir kokios jo pagrindinės taisyklės. Taip pat reikia neperlenkti lazdos su maisto kiekiais vienu metu. Rekomenduotina valgyti tuomet, kai jaučiame, kad ankstesnis maistas, kurį valgėme jau susivirškino.

Taip pat svarbi maitinimo taisyklė ta, jog vėlai vakare nepatartina valgyti. Juk jums miego metu energijos nereikia. Kitu atveju nereikalinga energija, maisto medžiagos pradedama sandėliuoti. Būtent pilvo zona, kaip ir minėjau prieš tai yra pati palankiausia vieta kaupti atsargas.

Įvertink!

5 žvaigždučių vertinimas yra jums iš kairės pusės, o link dešinės pusės - mažėjančia tvarka iki 1.

Vidurkis: 0 / 5. Vertinimų skaičius: 0

Dar nėra vertinimų

Įrašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *