Riešutai, sėklos ir džiovinti vaisiai. Jų vartojimas.

Suaugusiam, fiziškai aktyviam žmogui kiekvieną dieną su maistu reikia gauti apie 50 gramų baltymų. Žaliavalgiai tam tikslui rekomenduoja rinktis riešutus, sėklas bei džiovintus vaisius. Tiesa, ir juos vartojant reikia žinoti tam tikrų niuansų, kuriuos ir norime paminėti šiame straipsnyje.

Riešutus ir sėklas prieš valgant labai patartina pamirkyti bent keletą valandų, kad susiskaidytų fermentų inhibitoriai, kurie slopina virškinimą. Fermentų inhibitoriai yra gamtinis mechanizmas, saugojantis nuo fermentacijos nepalankiomis salygomis, kai daigas nėra pasiruošęs augti. Riešutas arba sėkla patenka i tam tikras salygas – drėgnumas, temperatūra – inhibitoriai suira ir pasileidžia daigo augimas bei riešuto, sėklos fermentacija, kad daigas gautų maistines medžiagas. Dėl to, kad pašalinti fermentacijos inhibitorius, kurie taip pat slopina ir virškinimo fermentus, reikia mirkyti. Tokiu budu riešutai patampa lengvai pasisavinamu maistu. Nėra to sunkumo, kurio daugelis nemėgsta.

Patartina rinktis lukštenamus riešutus, nes tokiu atveju jie bent kiek daugiau apsaugoti nuo purškiamos chemijos. Džiovintus vaisius irgi svarbu rinktis kokybiškus, be sulfitų bei kitos chemikalų.

Įvertink!

5 žvaigždučių vertinimas yra jums iš kairės pusės, o link dešinės pusės - mažėjančia tvarka iki 1.

Vidurkis: 0 / 5. Vertinimų skaičius: 0

Dar nėra vertinimų

Įrašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *