Kaip pasveikti?

Kiekvienas pažengęs sveikatos specialistas pasakys, jog nuo didžiosios dalies negalavimų, ligų galima pasveikti tiesiog pakeitus savo mitybą, gyvenseną bei požiūrį į gyvenimą. Jei vardan sveikatos, geros savijautos, pakilios nuotaikos esate tam pasiryžę, tuomet ši informacija jums tikrai turėtų būti naudinga.

Visų pirma, reikėtų pradėti nuo to, jog universalios tiesos nėra, nes tas kas tinka vieniems, galbūt ne visiškai tiks kitiems, tačiau bendros sveikos gyvensenos taisyklės išties egzistuoja. Norėdami esminių permainų savo savijautoje, turite būti pasiryžę vadovautis tomis taisyklėmis visą gyvenimą.

Pozityvios mintys

„Galite valgyti sveikiausią maistą, gerti tyriausią vandenį, kvėpuoti švariausiu oru, bet tuo pačiu sirgti ir baisiausiomis ligomis, jeigu jūsų kūnu nuolat vibruoja neigiamos emocijos“ – tai citata iš Rusijos mokslininko Aleksandr Palienko paskaitos apie minčių galią ir reikšmę žmogaus savijautai. Šią paskaitą galite paklausyti kiek žemiau pateiktame video klipe. Ji išties vertinga, tad jei suprantate rusų kalbą – tikrai rekomenduojame.

Taigi, tai kokias mintis, emocijas kasdien generuojame labai atsiliepia ir mūsų bendrai savijautai bei sveikatai. Tad siekiant pažangos pirmiausiai nuo minčių valdymo ir reikėtų pradėti. Tam gali pasitarnauti ir nuoširdus tikėjimas Dievu, ir meditacijos, ir nuolatinė savęs analizė, ir kasdieninis sau kartojimas, jog tik pozityvios mintys man padės jaustis gerai ir išspręsti visus kylančius sunkumus. Taip pat rekomenduojame į iškilusias problemas, negatyvias situacijas žvelgti kaip į iššūkius, kuriuos įveikę jūs įgysite vertingos patirties ir dar labiau sustiprinsite save. Nepasiduokite slogiai nuotaikai, visą laiką išlikite optimistu. Stiprinkite savo pasitikėjimą savimi, nes nuo savęs vertinimo labai priklauso ir jūsų emocinė būsena.

Sąmoningumas, savęs valdymas

Įleidus į save daugiau pozityvumo, meilės sau bus lengviau siekti ir pokyčių savo gyvensenoje. Tiesa, norint esminių pasikeitimų reikės ir daugiau sąmoningumo, disciplinos, savikontrolės kasdieninėje veikloje. Gebėjimas kontroliuoti savo įgeidžius, norus, poreikius yra neatsiejamas nuo progresyvumo bei teigiamų pokyčių. Sąmoningi turite išlikti visuomet. Tiek valgydami, tiek dirbdami, tiek bendraudami su aplinkiniais. Kaip pavyzdžiui jeigu žinote, jog suvalgę per daug maisto jaučiatės blogai, reiškiasi turite išmokti valgyti saikingai. Jeigu dirbdami daugiau darbo valandų jaučiatės pervargę, vadinasi turite dirbti trumpiau. Jeigu bendraudami su negatyviais žmonėmis ir patys tampate tokiais, vadinasi turite išmokti nepriimti negatyvumo į save.

Sportas – sveikata

Sportas, fizinis aktyvumas jau nuo neatmenamų laikų yra siejamas su sveikata. Ir tai yra visiška tiesa. Norint permainų savo savijautoje sportas turi tapti gyvenimo būdu. Tiesa, daug kam sportas asocijuojasi su svarmenų kilnojimu sporto salėse, tačiau užtektų, kad kasdien dieną pradėtumėte nuo mankštos, darbo pertraukų metų taip pat atliktumėte bent keletą elementarių tempimo, pasirąžymo pratimų, o po darbo bent 30 minučių intensyviu žingsniu pavaikščiotumėte gryname ore. Tai ypatingai svarbu sėdimą, nejudrų darbą dirbantiems žmonėms.

Sveika mityba

Apie mitybos reikšmę mūsų sveikatai pastaraisiais metais yra ypatingai daug kalbama. Ir tai labai šauni tendencija! Nes mūsų tautos mitybos įpročiai yra labai nukrypę nuo sveikos gyvensenos normų. Iš daugybės teigiamų rezultatų galima daryt išvadą, jog sveikiausias mitybos būdas yra žaliavalgystė. Tai tokia mityba, kurioje pagrindiniai maisto produktai yra šviežios arba raugintos daržovės bei vaisiai. Būtent toks maistas žmogaus organizmui yra pats priimtiniausias, suteikia daug vertingų medžiagų bei nesukelia vidaus organų uždegimų, neiššaukia įvairių atmetimo reakcijų bei neskatina ląstelių mutacijų. Žinoma, kad tokia žaliavalgystė išties taptų sveika mitybos forma dar reikia išmanyti kokius produktus galima tarpusavyje derinti bei neperlenkti lazdos su maisto kiekiais.

Organizmo valymas

Net jei maitinatės itin sveikai, organizmas vis tiek kasdien gauna tam tikrą kiekį teršalų, toksinų. Tiek iš aplinkos, tiek ir iš virškinimo, apykaitos proceso. Žinoma, kuo jūs maitinatės sveikiau, tuo tas teršalų kiekis yra mažesnis, tačiau bet kokiu atvejų organizmo apsivalymą turi inicijuoti visi. Tą geriausiai daryti iškrovų principu (pvz atsisakyti maisto kurią nors savaitės ar mėnesio dieną). Taip pat organizmą apvalyti padeda kvėpavimo pratimai, meditacijos, pirtis, tam tikrų produktų vartojimas.

Ar tikrai nori pasveikti?

Na ir žinoma, kad įvyktų esminiai pokyčiai gyvensenoje reikalingas didelis noras jaustis sveikam! Tas noras turi būti toks didelis, kad sužadintų ir nuolat palaikytų jūsų sąmoningumą kasdieniniame gyvenime.