Migdolų jogurto gamyba

Spaudoje karts nuo karto įmetamas straipsnis apie tai, jog riešutai yra geras užkandis. Visgi, kad tai būtų tiesa, reikia žinoti keletą faktų. Riešutuose yra daug baltymų, tačiau riebalų dar daugiau. Dėl didelio Omega-6 kiekio nepatartina nuolat ir po daug valgyti šių produktų. Kita svarbus faktorius – riešutai sunkiai virškinami (ypatingai sausi). Juos perdirbti organizmui reikia sunaudoti daugiau energijos, nei jie duoda. Todėl riešutus patartina valgyti po ne mažiau, kaip 24h mirkymo, o dar geriau juos – fermentuoti. Tai yra pasigaminti riešutų jogurtą. Tinkamiausi tam migdolų riešutai.

Migdolų jogurto gamyba

Reiktų naudoti Raw (žalius, termiškai neapdorotus) migdolus (bet ekstra atveju tiks ir paprasti – paieškokit didesnių, neperdžiūvusių).

Migdolus (apie 120g) užmerkti į kokį stiklainį su tyru vandeniu, kad gerai apsemtų (dvigubai) ir laikyti ne mažiau 24h. Porą kartų reikia pakeisti vandenį, kad neužrūgtų.

Po mirkymo juos reikia nužievinti (bet neprivaloma). Išmirkyti raw riešutų luobelė gerai lupasi (dar lengviau lupasi naudojant medvilninį rankšluostuką ar nosinę, bet tinka ir popierinė nosinė – reikia nusmaukti luobelę ir ją išmesti).

Nuluptus migdolus suberti į blenderį tiek, kad siektų peiliukų viršų. Tada užpilti tyro vandens (dar geriau – jauno kokoso vandenį naudoti) vos aukščiau subertų riešutų. Gerai išplakti iki vientisos masės. Gaminant su kokosu, naudojamas jauno kokoso minkštimas. Jį reikia suplakti kartu su migdolais santykiu 1×1. Vandens visada įpilti, kad tik vos apsemtų.

Tada į gautą košelę įberti 2-3 kapsules probiotikų ir trumpai paplakti pačiu lėčiausiu blenderio greičiu.
Gautą masę supilti į dubenėlį ir uždengti lengvu nesandariu dangteliu arba rankšluostėliu. Taip palikti 12-18h kambario temperatūroje (geriausia būtų laikyti 21-23°C temperatūroje, jei įmanoma).

Ir viskas. Gaunasi migdolų jogurtas. Jį galima jau valgyti, galima dar porą dienų laikyti šaldytuve. Galite pasiskaninti uogomis arba vaisiais (bet ne viskuo kartu).

Valgydami migdolų jogurtą gausite naudingų, lengvai įsisavinamų maisto medžiagų savo organizmui bei sustiprinsite žarnyno mikroflorą, pagerės virškinimas.

Komentarai

  • 2016/10/07

    Sveiki , kaip suprasti iberti priobiotiku? to visai nenoriu ar galima apseiti be chemijos?

    Atsakyti
    • 2016/10/08

      probiotikai nėra chemija

      Atsakyti
  • 2017/08/27

    Kokie probiotikai tinka?

    Atsakyti

Komentaras:

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

*